Måste bara säga att det är så sjukt att se bilder på Instagram och Facebook med bilder på mina barndomskompisar i studentmössor och på flak. Alltså, vad hände? Det känns inte alls länge sedan som jag gick i lågstadiet och var typ varje sommar i Frankrike med familjen och kompisar. Nästa år tar ännu fler kompisar studenten och året efter det är det min tur att springa ut. Samma år som min lillebror. Har våra skolor samma utspringsdagar som i år kommer min lillebror att springa ut en dag innan mig. So that's fun. Fast å andra sidan kan man ju säga att jag tog studenten hela två år innan. Inte akademiskt men mogenhetsmässigt kanske. 



1 kommentarer

Sara - Hälsa & träning

05 Jun 2014 02:56

Hej! Allt bra med dig? Vilken fin blogg du har
Jag har en Dagens blogg tävling på min blogg, skulle vara super kul om du ville vara med! :)

Kram!

Kommentera

Publiceras ej